اردیبهشت 20, 1404

Biyait.ir

به Biyait.ir خوش آمدید؛ منبع مطمئن و جامع شما برای دریافت جدیدترین اخبار و مطالب در دنیای بازی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و فیلم و سریال. در Biyait.ir، ما با ارائه به‌روزترین و کامل‌ترین اطلاعات، هدفمان همراهی شما در جریان آخرین تحولات و رخدادهای مهم این حوزه‌ها است. با پوشش گسترده اخبار، تحلیل‌های تخصصی و معرفی‌های جذاب، تلاش می‌کنیم تا علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال، از گیم‌های محبوب و تکنولوژی‌های نوین تا تازه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا، همواره در جریان باشند. به Biyait.ir بپیوندید و با ما همگام با دنیای دیجیتال حرکت کنید!

آیا Assassin’s Creed Shadows تجربه‌ای بهتر از Ghost of Tsushima خواهد بود؟

آیا Assassin’s Creed Shadows تجربه‌ای بهتر از Ghost of Tsushima خواهد بود؟

اخبار بازی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت یوبی‌سافت، که همواره هم طرفداران و هم منتقدان بسیاری داشته، اخیراً با معرفی بازی Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن روایت می‌شود، همه را شگفت‌زده کرد. این بازی قرار است شباهت زیادی با بازی موفق Ghost of Tsushima داشته باشد.

Assassin’s Creed Shadows

پس از انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage که داستان آن در عراق روایت می‌شود، حالا یوبی‌سافت تصمیم گرفته که به ژاپن برود و داستانی را در آنجا به تصویر بکشد. اما این پایان ماجرا نیست؛ موفقیت چشمگیر Ghost of Tsushima قرار است فشار زیادی را روی تیم سازنده Assassin’s Creed بگذارد و انتظارات گیمرها را بالا ببرد.

فهرست مطالب

  1. ماجرا از کجا آغاز شد؟
  2. طراحی صحنه و گیم پلی بازی Assassin’s Creed Shadows
  3. داستان و سبک روایت بازی Assassin’s Creed Shadows
  4. نتیجه‌گیری

ماجرا از کجا آغاز شد؟

پس از سال‌ها، یوبی‌سافت به درخواست طرفداران مجموعه Assassin’s Creed عمل کرده و قرار است بالاخره گیمی با محوریت مخفی‌کاری و ترور در نقش یک نینجا و یک سامورایی منتشر کند.

با توجه به اینکه بازی محبوب Ghost of Tsushima نیز در ژاپن روایت شده و نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشت، انتظارات از یوبی‌سافت بالا رفته تا اثر جذاب‌تری را به گیمرها تقدیم کند. این بازی قرار است تجربه‌ای درگیرکننده باشد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا قدرت کنترل یک سامورایی ماهر و یک اساسین را تجربه کند.

طراحی صحنه و گیم‌ پلی بازی Assassin’s Creed Shadows

یکی از ویژگی‌های برجسته Ghost of Tsushima طراحی مبارزات آن بود. از مکانیک دوئل و مبارزه رو در رو گرفته تا روش‌های مختلفی که قهرمان داستان، جین ساکای، هنگام رویارویی با دشمنان می‌توانست اتخاذ کند.

توسعه‌های اخیر در فرنچایز Assassin’s Creed باعث شده که این بازی سیستم مبارزات پویاتری پیدا کند، اما Assassin’s Creed Shadows برای رسیدن به ظرافت‌های گیم‌پلی مبارزات Ghost of Tsushima باید قدم‌های بهتری بردارد.

در Ghost of Tsushima بازیکنان بدون علامت‌های اضافی روی نقشه و محیط بازی برای پیدا کردن مسیر بازی می‌کردند، که همین موضوع باعث می‌شد تا بازیکنان همواره غرق در بازی باشند. اما سری Assassin’s Creed در گذشته به خاطر علامت‌گذاری مأموریت‌ها روی نقشه مورد انتقاد قرار گرفته و اگر Assassin’s Creed Shadows در این زمینه بهبود نیابد، برتری خود را نسبت به رقیبش از دست خواهد داد.

داستان و سبک روایت بازی Assassin’s Creed Shadows

بازی Ghost of Tsushima بازگویی تأثیرگذاری از حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما است و حول آشفتگی درونی جین ساکای می‌چرخد که با راه و رسم سامورایی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

این نوع الهامات تاریخی، اساساً پایه و بنیادی است که Assassin’s Creed در 15 سال گذشته روی آن ساخته شده، اما در حال حاضر ساکرپانچ از یوبی‌سافت پیشی گرفته و برای اینکه اساسین جدید مورد انتقاد طرفداران قرار نگیرد باید خط داستانی آن به زمان قبل از حمله مغول‌ها مربوط شود و یا به بعد از آن.

Assassin’s Creed Shadows با توجه به اینکه در آن ویژگی جابه‌جایی شخصیت وجود دارد شاید بتواند که از رقیب خود پیشی بگیرد.

نتیجه‌گیری

در نهایت، سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه با وجود باگ‌ها و ضعف‌ها از جذابیت بالایی برخوردار بوده‌اند. امیدواریم که این سری جدید نیز با بهبود عملکرد نسبت به نسخه‌های پیشین دل طرفداران خود را شاد کند.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 25 آبان سال جاری برای کنسول و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

کلمات کلیدی: Assassin’s Creed Shadows، Ghost of Tsushima، بازی جدید، یوبی‌سافت، سامورایی، نینجا، گیم‌پلی، روایت تاریخی، ژاپن.